Zrealizované nákupy
Vážení rodičia, z dôvodu Vašej informovanosti o nakladaní s finančnými prostriedkami OZ Devínček tu budeme uvádzať všetky schválené nákupy zariadení, ktoré Predsedníctvo schváli.
1. Dňa 27.3.2014 bola za overeného dodávateľa tonerov do tlačiarní Predsedníctvom OZ znovu vybraná spoločnosť Mormon, s.r.o., Drozdia 27, 940 77 Nové Zámky (Ing. Peter Bucsai). Nakupujeme od neho preverené repasované tonery v cene 15 € za kus. Momentálne sme našli lacnejšie tonery, ktoré ale nemáme overené - Peter Bucsai sa podujal otestovať ich, počkáme na výsledok. Zatiaľ sme pre potreby pani učiteliek nakúpili 5 ks tonerov v cene 15 € za kus - nákup schválený 31.3.2014).
2. Dňa 27.3.2014 - nákup 2 ks multifunkčných čiernobielych zariadení (skener, tlačiareň, kopírka) typu HP LaserJet Pro M1212nf MFP v cene 160€ s DPH za 1 kus. Výberovým konaním bola vybratá spoločnosť Štefan Kuruc - OFFICE SERVIS, T.Vansovej 1, 940 80 Nové Zámky. Uvedená spoločnosť nám okrem štandardného dodania tovaru ponúkla aj nadštandardné služby typu sprevádzkovania tlačiarne na mieste inštalácie a osobnej prítomnosti pri riešení problémov s tlačiarňami v záruke v priestoroch ZŠ Devínska. Zároveň sme vyrokovali aj zabezpečenie pozáručných opráv IT techniky zakúpenej OZ Devínček. Uvedený nákup je zrealizovaný na základe vyhodnotenia troch cenových ponúk - pripnuté k faktúre. Zariadenia budú umiestnené v triedach 1.C a 4.C.